Tekstikoko aA

Elinkeinot ja työllisyys

kitusenkulma-sivuille.jpg
 
 

Asiointipiste

Asiointipiste - autamme asioinnissa!

Asiointipisteessä tarjotaan:

  • Avustavaa asiakaspalvelua Kelan sekä työ- ja elinkeinotoimistoon liittyvissä asioissa.
  • Nettipalveluiden esittely, käytön opastaminen ja ohjaus.
  • Kelalle ja TE-toimistolle jätettävien asiakirjojen ja lomakkeiden vastaanottaminen. Voit myös jättää täytetyn lomakkeen sisällä olevaan postilaatikkoon.
  • Kelan ja TE-toimiston esitteiden ja lomakkeiden jakaminen.

Asiointipisteessä on kaksi asiakaspalvelupäätettä, jolla asiakas voi asioida sähköisesti.
Asiointipisteessä voit asioida ilman ajanvarausta.

Sähköiset asiointitunnukset eli pankkitunnukset kannattaa pitää mukana, koska niillä pystyy kirjautumaan Kelan ja TE-toimiston palveluihin, jossa pystyt mm. täyttämään hakemuksia, tarkastamaan ja muuttamaan omia tietojasi ja näkemään saamiasi päätöksiä.

Kun asiointipiste ottaa vastaan Kelalle tai TE-toimistolle kuuluvan asiakirjan,
tulee asiakirjassa tarkoitettu asia vireille sen saavuttua asiointipisteeseen.

www.kela.fi
www.te-palvelut.fi

 

Asiointipiste on avoinna:

ma klo  9-12  ja  13-15
ti    klo  9-12  ja  13-15

Asiointipiste on suljettu 13.4.2020 saakka.

Kelan ja TE-palvelut tavoitat valtakunnallisista palvelunumeroista tai internetistä. Kelan ja TE-palveluiden kirjeet voit jättää pääoven vieressä olevaan postilaatikkoon.

Kelan asiointinumerot:

    • Asumisen tuet p. 020 692 201
    • Eläkeasiat p. 020 692 202
    • Sairastaminen p. 020 692 204
    • Toimeentulotuki p. 020 692 207


TE-palveluiden asiointinumero: henkilöasiakkaat 0295 025 500

Toimipiste: Virtain kaupungintalo, Virtaintie 26, 34800 Virrat

Kelan palveluasiantuntija on tavattavissa vain ajanvarauksella keskiviikkoisin ja torstaisin.

Kelan ajankohtaiset tiedotteet

TE-palvelujen ajankohtaiset tiedotteet

 
 
 

Sivua päivitetty: 19.03.2020